Değerli Üyemiz,
TOBB tarafından iletilen yazıda,”Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği” ile düzenlenen mesafeli sözleşme metinlerinde yer alan satıcı/sağlayıcı irtibat bilgilerinin öğrenilerek hesaplarının ele geçirilmesi ve akabinde tüketicilerle satıcı/sağlayıcı imiş gibi görüşmek suretiyle gerçekleştirilen dolandırıcılık faaliyetlerinin arttığı, bu nedenle çok sayıda satıcı/sağlayıcı ve tüketici mağduriyetinin oluştuğu bildirilmektedir.
Yazıda devamla, e-ticaret platformları üzerinden akdedilecek ön bilgilendirme ve mesafeli sözleşme metinlerinde satıcı/sağlayıcı irtibat bilgilerinden telefon numarasının yukarıda sayılan nedenlerle kaldırılarak, e-ticaret platform sahibinin müşteri hizmetleri telefon numarasının verilmesinin; satıcı/sağlayıcıyla iletişime geçmek üzere aracı hizmet sağlayıcıya ait numarayı arayan tüketicilerin ek bir külfete gerek kalmaksızın doğrudan satıcı/sağlayıcıya derhal aktarılması şartıyla uygun görüldüğü ifade edilmektedir.
Tüm üyelerimize önemle duyurulur.
ADANA TİCARET BORSASI