Sayın Üyemiz,
TOBB ETÜ Sürekli Eğitim Merkezi ve BKIW Creative iş birliğiyle oluşturulan Yeni Nesil Markalaşma ve Marka Değeri eğitimi; günümüz dünyasında marka oluşturmanın, marka yönetmenin ve bu varlığı dijital dünyaya taşımanın gereklerini, süreçlerini ve geleceğini, marka değerlemesi ve getirisini; yalın ve güncel örneklerle aktarmak, markalaşmanın finansal getirilerini kavramak amacıyla tasarlanmıştır. Hitit Üniversitesi – İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/Finans ve Bankacılık Bölümü Doç. Dr. Eşref Savaş Başcı, BKIW Creative Başkan Yardımcısı Berat Kuzu ve BKIW Creative Proje Yöneticisi Ece Gürler tarafından hazırlanan eğitim içeriği, her sektörün ihtiyacı olan ve her seviyedeki markalaşma aşamaları için hazırlanmıştır.
Eğitim içeriği:
Vaka Analizleri – Berat Kuzu
• Markalaşma neden gerekir?
• Nasıl marka olunur?
• Tüketicinin satın alma süreci
• Günümüzde satın alma sürecini etkileyen temel unsurlar
• Pazarlama ve marka performans izleme
• Ajans ilişkileri ve iletişimi
• 21. yüzyılda markaları neler bekliyor?
Yeni Nesil Marka ve Dijital Varlık Oluşturma – Ece Gürler
• Yeni nesil marka algısı
• Marka kimliği, kültürü, imajı
• Kurmak mı, yönetmek mi?
• Temel bileşenler
• Dijital varlık oluşturma
• Bir adım sonrası
Marka Değerlemesi– Doç. Dr. Eşref Savaş Başcı
• Marka Değerlemeye Kavramsal Bir Yaklaşım
• Maliyet Esaslı Marka Değerleme Yöntemleri
• Hasılat Esaslı Marka Değerleme Yöntemleri
• Sermaye Piyasalarına Dayalı Marka Değerleme Yöntemleri
• Hirose Marka Değerleme Yöntemi
• Örnek Uygulamalar
Eğitim Süresi: 3 saat
Eğitim Bedeli: 2.900 TL + KDV (% 8)
Tüm üyelerimize önemle duyurulur.
ADANA TİCARET BORSASI